چگونه برای مدیریت یک بیماری 5 مرحله کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای مدیریت یک بیماری 5 مرحله کلیوی

امروزه بیشتر و بیشتر مردم در حال مبارزه با بیماری مزمن کلیه. و من به بیماری های کلیوی و بیماری در مرحله 5 است. من در اینجا می خواهم برای به اشتراک گذاشتن تجربه من با تمام بیماری ها از کلیه ها. و من امیدوارم که ما می توانیم از یکدیگر حمایت و کمک به یکدیگر.

من هیچ مواد افزودنی، تنها چیزی است که من از داروهای ضد فشار خون (که به خوبی کار نمی کنه) من نیست. من در نظر گرفتن داروهای ضد فشار خون با هر وعده غذا، و من قرص خواب در شب، در غیر این صورت من نمی توانم بخوابم. من معمولا در مورد 4 بار در طول روز خوردن، و آن را کمک می کند تا من را نگه دارید تا کلسیم، آن کمک می کند حل و فصل معده من، و کمک می کند تا با طعم و مزه بد در دهان من من دریافت کنید. من هم گرفتن عکس های ماهانه EPO به نگه داشتن هموگلوبین من است حدود 9.5 یا بیشتر. من به برخی از نشانه ها، مانند هر کس دیگری. من فکر می کنم بزرگترین چیزی است که من به صورت روزانه مبارزه با خارش. من سعی می کنم به تماشای آنچه من خوردن و نوشیدن، و من داروهای ضد فشار خون خود را، اما من هنوز هم بسیاری از خارش می شوید.

من تهوع از زمان به زمان، اما اگر شما مراقب آنچه می خورید و چه مقدار از آن کمک می کند. من هم سعی کنید به خوردن نیست در اواخر شب. من خستگی، اما آن را خیلی بد نیست. قرص های خواب آور قبل از خواب برای کمک به یک خواب خوب شب است، به طوری خستگی در طول روز است بد نیست. نگه داشتن یک نگرش مثبت و اجازه نمی دهد آن را به شکست این بیماری است. شما در کنترل بدن خود را، به طوری که اقامت در کنترل.

اگر کسی تجربه مشابه من می خواهم از شما بشنوم، و یا شما می توانید به من یک پیام برای Asya.yue@mail.ru، واتساپ +86 18203204121 ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: